JellyPages.com

April 25, 2011

menanti waktu :)


wooot wooot ! 
JUVANA , hee (: tengok macam best ! tak sabar pulak nak tengok weyh .
jam sembilan malam , 8.59 aku tunggu depan TV (:
hahaha , gileee . teruja nak tengok sebab die berlakon kat MELAKE (:
bahahaha :D kat sekolah HENRY GURNEY tuh .
act. aku memang dari dulu , teringin sangat nak melawat sekolah tu .
*cewah , dah macam nazir sekolah pulak aku .
yelaaa , bukan hape . aku just nak tengok macam mane dorang survive dalam tu .
abah aku dah berape kali melawat sekolah tu , nazir laa katekan (:
macam2 abah cerite , ade yang bace AL-QURAN sedap sangad (:
ade yang azan , masyallah . menanges dengar beb abah aku katee (:
haaa ! mau aku tak teringin nak pegi menjelajah sekola tu . hee .
abah penah gak melawat penjara kat johor tu haa .
samee laa macam kat HG tu .
abah kate nanti kalau pegi HG lagii , aku boleh ikut ! yippie (:
muahmuahmuah cikit kat abah ! hee :) thanks dad !
heehaaa ! okay tu je kot mau story . daa~