JellyPages.com

April 20, 2011

KUALA LUMPUR again !

 lokasi : HOTEL LEGEND .
aturcara : launching filem AFDLIN SHAUKI . 
aku , anak nye , afdlin , moksu <3 !


abang NABIL dan akuu :P


abang TUAH dan akuu jugak laa !

SENYUM , SENYUM dan terus SENYUM :))

haa ! terSENYUM jeh aku , hee . tak sangke doh dapat jumpe mereka mereka nieh ;P
sumpaa excited , agagag !
paling taley blaa tuh , aku g launching filem uncle afdlin :P hee ..
untuk pengetahuan korank yang membace belog aku nie , HAHA :D
uncle yang comel lote nieh , baru buat dua FILEM :
  • BERANI PUNYA BUDAK
  • PONTIANAK vs ORANG MINYAK
jangan lupee tengok ! kelakau doh , haha .. tapii kuar ujung tahun kot *ceh ! tolong promote :P
act. gamai lagi ade , cume tak sempat nak berGAMBAQ jeh ..
hohohoh :D

neway , nak kongsi lagii satu story , wink wink !
two days before aku jumpe artis2 nieh , aku jumpe ngan pakar motivasi nie auww :

TENGKU ASMADI
woceh , kenal takk ? ahha . maybe ade yang kenal , kan ?
tak caye doh jumpe dy , salu tengok dalam tb je kann , quite excited gak laa :)
wuhuuuu ;) *anak die comel .. kecik jee :)
 now tengku nieh n wife nyee pergi mengerjekan UMRAH besame atok & nenek angkat aku :)

*moge mereke selamat pergi dan pulang , aminn :)