JellyPages.com

April 22, 2011

baby ZAFRAN :)

heehaa ! hey ORANG KAMPUNG ! nak bg tau nieh , aku admire gilee kat budak nieh !
agagaga =,=

adik :
Muhammad Zafran Rokmal Hakim Suffian

let see this cute child possing , awesome you noe !
i loikeee !


comel gilee kan ?

tengok tuh , nak nanges pulak dy *aloo muchukmuchuk !

eh eh ! napee comel sangat nieh ?

alooo tomey nyeeee =.=

aku paling sukee yang nie haa ! grrr =.=

zafran wif  ucien :)

HOHOHO , meh macik nak be cerite ! ahha :D
 firstly , sorry to abang omal and kak  pyqa sebab curik2 amik pict zafran :)
eheee , abg n akk nie parent zafran yepp .
untung sungguh dorang dapat anak se comel zafran :)
kecik-2 dah ramai peminat auw .

act. aku kenal ngn si ucien nie dulu :)
then , baru tau byk pasal si zafran , hee . yelah ucien nie gapat ngn abg omal :)
hee , penah jumpe zafran sekali . mak ai , jgn cakap laa .
dy nye comel , haishhh . aku nga dukung dy , ade amoy sempat usha dy . ahha !
aura dy kuat lhaa , hee . tayank zafran *eceh , lelebih pulak :P
thanks to ucien , sebab dy aku kenal ngn budak comel nie . ahha . 
macam laa boleh kawen kan ngn si kecik nie? HAHAHA :D
btw, budak kecik nie ade page at FB , t rerajin laa LIKE yep !
nie page die :

Muhammad Zafran Rokmal Hakim Suffian


ajak kekawan like sekali , hee . thanks ! muahmuah sikit pade yg like tu nanti :)