JellyPages.com

February 17, 2013

update lagi !


hii meet again (: 
bosan doh , smpai xtau nak buat ape . so take this kinda thing to isi my boringg time .
english aku jadi manglish maybe sebab tak expert sgt speaking2 nieh :p
but i try my best to improve my english #insyallah.

okay so now nak cerita apa je aku buat hari ni haha
belog aku kan , so suke hati lah nak cerita apa pun :p
bangun je tidur abah mintak tolong iron baju haha , dengan muke sangatlah ohsem and mate tak berape nak bukak tu*muke mamai , terus iron baju hehe demi abah tercinta.
pastu baring balik atas katil and on lappy hahaha *ape nak jadilah anak dara nie ~,~
then bukak youtube carik lagu colbie and jason mraz tu HAHA

aku nyanyi lagu nie then aku sent voice note kat dia weh haha
rasa macam pelik jugak -.- tapi dah hantar dah pun hahaha *gelakkan diri sendiri
blablabla~ maluuu *tutup muke*

then aku siap2 keluar bawak nenek and atok tersayang ke MYDIN AYER KEROH :D
nampak tak ke-sweet-an aku tuh, hahahaha
org takyah cakap lah , gila bapaknye ramai heeeeee
rimas aku rimas 
then masa ngah menyibukkan diri mencuci mate di mydin td aku dpt watsap dari FARIHARASHID
she's in trouble *i knew you were trouble when you walked in~ nyanyi pulak minah ni erk -.-
then balik lah aku ke teratak sutera wangi hahaha *gila skema ayat aku
terus hantar atuk and nenek then geraklah aku ke tasik sutera wangi hahaha
fariha dah tunggu aku , dah lama xlepak tasik tu actually.
lama gak lepak situ mendengar rintihan fariharashid (:
aku happy gak laa sebab dia carik aku untuk ceritakan masalah dia , terasa diri masih diperlukan hahaha
lame kot tak jumpe dia , after school memang masing2 busy study and life masing2
time2 macam nie laa tok merapatkan balik friendship kite kan?
and i hope ur problem will settle down fastly okay sayang , insyallah there's nothing.
maybe because of ur distance between you and him.

then drive back homeeee and terus carik fon hahaha
dah meninggal dah fon sebab gelap je aku tengok heeee
ape lagi terus menggigal cari charger then cas ler fon and cepat2 on fon sebab nak tengok dia tu cari aku ke tak hehehe *gatalnyeeeeeee
ternyata dia cari aku hahaha *bangga sekejapp
rasa happy doh if orang yg mmg kite harapkan tu cari kte kan?
weet weet >.<
eh japp asal post kali ni cerita panjang berpintal pintal nie? HAHAHA
biarlah , nak cerita jugak :D
hmm dia selalu weh bbm aku , text aku , watsap aku semua heeee paling penting dia suke call aku <3
aku suke and suke sangat sangat
hehehehe gatainya hang nie fanaaaaaa!
aku happy dia buat macam tu , aku xnk terlalu berharapp sebab aku takut kecundang.
so i should take precaution right ?
huhuhuhu 
back to normal (: but whatever is i still loving you AS !
thankyou  AS cause make my day shining (: