JellyPages.com

February 20, 2013

19 february 2013.

NICHE'S HANGOUTT !

fariha.adilah.farhanah

heyy ! they're my girls (:
actually tak plan pun nak hang gini , itu pun fariha watsap aku malam before tu ajak teman dia.
pastu dia kate diey pun follow , okay jugak tu. diey pun memang nak jumpe before dia g umrah (:
fariha amik aku after class then g amik diey terus ke pengkalan rama (klinik pergigian)
sampai sampai sana nurse tu kate dah full hahaha
kesian fariha kan ? she said that almost 3months she can't check her teeth.
woot woot then ape lagi kan ? we took this chance to hangoutt together ^^,
fariha terus drive ke BANDA HILIR yehaaaa ! *dia macam tau tau je aku nak ke sana -.-
terus ke MAHKOTA PARADEEEE :D
jejalan situ then made decision to eat at SEOUL GARDEN <3 *deme lapaa , aku teman lah makan
meh nak share sikit pict :

 fariha and diey

fariha and me :D *tersenyum samaa haha

lepak lame gila kat SG tu wehh , biasa lah bila lame tak berjumpa macam macam gossip keluar XOXO
deme dua dua dah ade buah hati ohh , dah beranniversary dah.
aku je belum -.- *nampak macam looser kan HAHA kesian -.-
bile lah turn aku pulak huhuhu
nak jugak beranniversary macam koranggg :'(

dah puas bergossip kami pulang hahaha *gila skema ayat
tapi singgah kat PANTAI SATU MALAYSIA duluuuu , kononnye nak tengok sunset lah kan
tapiiiiiii , sun nye takdee tinggal set jeh HAHAHA
borak borak lagi then blah laaaa *pulang ke teratak masing masing hee
thanks fariha and adilah (: me love youuuu ! nanti aku balik kita lepak lagi okayyy (;
miss both of you all so much ! 
*byebye readers ! thanks read (: