JellyPages.com

December 1, 2011

30 november 2011.


hihi, heyy buddies ! MISS you laa. ngehhhh :D
suke laaa lagu belog aku nie <3 ! korang tak suke ke? heee. takpe biar aku sorang je suke ^^
biase laaa manusia kan. rambut ja sama hitam, tapi hati lain lain :) #engat tu.

nampak takk pict kat atas tuhh? ngeeeee. comel tak? comel tak? mesti ah comel kan? #thanks (:
LOVE tuh yg buatkan dia comel, nak tau mane aku dapat? ngehhh.
aku curik! eh salah, amik secara tak sengaje kat photo of one friend at facebook (:
lawaw lawaw, aku amik lerrrrr. tak salah kan? #tak pedulik pun :p

semua orang suke berbicare pasal hati kan?
pasal perasaan (:
pasal emosi (: #eh same tak?
pasal kasih sayangs (:
pasal semua laaa yang berkaitan dengan hati ^^ hihi.
aku pun suke jugak taw. sebab ape? sebab dia sweet.
yelaa bile tengah berbunge semua jadi sweet (: ngeheee.
tapi bile ngah layu pepaham jelaaa kan? huhu.
tapi bile engat balik, semua memory tu jadik sweet even dia pahit macam kopi :p #kopi pahit ka? HAHA :D
amboi hang ni farhana bersembang macam org berpengalaman noh ;p

pehal malam malam gini aku jadi begini? erkk.
to HAFIZ hopefully awak kuat semangat ye ^^
semua yg berlaku mesti ade sebab nyee (:
so take a deep breath and GO ! ngehhh #dah mereng aku nie :p

okkay laaaa , wa sudah mengantok ma. panjang lebau dah membebel :p
hihi. sabar jelaaa (: nite readers. LOVEYOU all. muah!