JellyPages.com

April 2, 2013

2nd APRIL 2013.

capital A.

tarikh nie , memang aku tak pernah menyangka yg ini akan terjadi dalam hidup aku.
seperti mimpi , adakah aku tengah bermimpi ?
kenapa rasa macam aku masih bermimpi ? *maybe before this aku dah give up kott
aku mengaku , banyak kali aku cube jauhkan diri dari kau . tapi bende yg same akan jadi , aku tetap akan cari kau *i means friend laa HUU
kenapa ye ? adakah ini namanya jodoh ? *wallahualam
but now , Thanks to Allah sebab berjaya membuka hati kau untuk aku.
aku tak meminta kesempurnaan dalam hubungan ini sekadar kau menerima aku seadanya dan menyayangi aku seperti mana aku sayangkan kau , that's will be more than enough *macam jiwang sangat pulak

tapi aku tau jauh di sudut hati kau masih ada dia :|
aku terima tu sebab aku tau sangat susah untuk melupakan orang yg kite sayangg.
take your time , as long as you can love me INSYALLAH i also do (:
moga Allah memelihara hubungan kita ini AMIN (:



insyallah . aminn (:


truly, FM.