JellyPages.com

May 6, 2012

kuatkan aku.


semua orang ada hati dan perasaan kan? *begitu juga aku
rase ingin disayangi dan menyayangi.
rase disukai dan menyukai. *right?
same goes to me.

dulu,
aku pernah menyukai dia.
biase laaa kadang kadang dari berkawan timbul jugak perasaan yg maybe tak sepatutnya timbul tu kan.
HAHAHAHAHA :D
tapi tinggal kenangan. dia bukan jodoh aku.
jadi kami hanya berkawan.
tapi, tak mustahil juga kalau kite tak rindukan seseorang yang kite pernah suka dulu kan?
sape boleh tipu perasaan kan?
memang boleh disembunyikan disebalik wajah riang *kononnye kuat lahh :p
tapi kau tetap merase perit yg di dalamnye.

detik demi detik,
hari demi hari,
berminggu minggu, berbulan bulan ~
aku buang perasaan tu jauh jauh :)
alhamdulillah bolehhh.
tapi sekelip mate selepas nampak dia di UO tadi.
semuanya berubah, rase pedih dlm hati nie. 
Ya Allah, kau kuatkanlah hati hambamu yg lemah ini Ya Allah. aku mohon dariMu agar kuatkan haty dan iman ku ini Ya Allah. Tabahkan hati ini.

# quotes for today
THE PAIN YOU FEEL TODAY WILL BE THE STRENGHT YOU FEEL TOMORROW :)