JellyPages.com

November 12, 2011

takadatajuk.


picture ade kaitan ke? tak tahu laa. nilai sendiri.

hmm post kali nie tak tau nak cerite ape. sebab now ngah bosan.
kawankawan semua tengah lena diulit mimpi. aku try nak study, tapi CANNOT weyh. alasan? tak tahu. HAHA :D #gelak tak ikhlas~

tinggal esok je satu hari --> then FINAL EXAM sudah bermula. ^.^
preparation aku? ade laa dalam 50% kot. how come FARHANAH ! only 50%? cannot cannot. eheee. sumpah takde mood nak study. dalam fikiran nak balik je, mood CUTI SEM dah otak nieh. wuhuuuuu~
tapi aku dah study laa jugak. tade ah tak study langsung. parah laaa.
camane nak dapat ANUGERAH DEKAN nanty. HAHAHAHA :D
member aku dapat 3.88 taw. huuu mak ai memang gempak weyh.
aku nak jugak macam tuh ^^.

hmm mase 9 november yg lepas.
aku dan rakanrakan pergi bermandi manda di AIR TERJUN , chepor ^.^
best weyh ! hilang semua stresss~ eheeeee :D
nie ade picture sikit ~


before mandi :)



peace yaw !

nie jelah yg dapat di jadikan santapan para readers ye . HAHA :D
sape org perak tuh boleh laa datang ke sini beramai ramai ye :)
yg blajar kat perak pun boleh jugak :)
tak menjadi masalah , eheeeee. best auw.
tapi kan heeeee ~ nak kongsi cerite sikit.
mase syiok2 ngah bercanda sesame rakan tiba tiba huuuu
ternampak sekoq BIAWAK weyh. HAHAHAHA :D
tapi dia tak kacau kami pun , dia terus blah dr situ. tapi aku nie penakut nye pasal terus naik atas. heeee~
bak kate orang sediakan payung sebelum hujan. hihi.
aku selamatkan lah diri , ahha. takot aw. sebab dia besar. hheeee.
tapi pape pun kami semua enjoys ! #tu yang penting ^^

hmm tu jelaa kot cerite tok kali nie.
menghitung hri nak balik melake :)
YEAHHH ! dapat jumpe SOOFIYAH MAISARA <3 !

# setiap mase berfikir adakah betul setiap ape yg aku lakukan~
mengharap ALLAH dapat beri petunjuk :)