JellyPages.com

July 18, 2011

NEW LIFE ^^,


ye, segalanya berubah ^^,
kehidupan baru, ilmu baru, kawan baru, masakan baru, segalanya baru :)
rase macam aku ngah berdreaming :P
HAHAHAHA :D
aku sangat bahagia di sini even aku tension sikit dgn ilmu yang baru aku sedang pelajari.
bukan ape pun, tension sbb kene mnghafal je pun ;p
mengade kan! *peduli ape aku.
all in english beb! haiyaa. pening wa taw.
mgkin baru lagi, kan?
aku nak kerek sikit. lecturer aku sume dari INDIA ;p
so kene laa faham kan english dy ;p
hee, aku happy nan kawan2 aku weyh!
dorang sangat lah happening even ade beberape org yg aku TAK SUKE ;p
HAHAHA :D *agak menyampah sikit nan mereke2 tuh ;p
peduli ape kan? aku ade lagi 8org yg baik nan aku.
  • nad
  • ijat
  • ain
  • shu
  • aisyah
  • aishah
  • nu fa
  • arfah



to : ash lelova ;p

org tertentu je kenal :D

TENANG : rindu weyh nak nanges at KAU :P

SWEETHEART : i'm missing YOU :(