JellyPages.com

June 20, 2011

PAGI.


setiap masalah pasti ada jalan penyelesaian nye.
Allah sayangkan setiap umatnye, Dia pasti memberikan cahaye untuk menerangi hidup kite.
aku masih ade umi, abah, adik-adik serta rakan-rakan yang menyayangi aku.
aku bahgie bersame mereka.
tak lame lagi, aku dah berjauhan dengan mereka. hmm.
rinduu tu pasti ade :(
aku tak penah berjauhan dengan umi and abah.
tak tau lah camane nanti, insyallah aku boleh!
aku dah janji dgn abah ! dan aku pasti akan kotakan :)
target kene lah tinggi , HAHA :D
yeah! aku masih mampu tersenyum, menyembunyikan kepahitan 
^________^
see! nie senyum sampai ke telinge! ade orang ajar ;p
thanks awak !
bile kite ade masalah je, kite citer kat awak kan?
nanges pun kat awak jugak !
HAHA :D 
maluu saye wak ! byk dah utang sy kat awak kan?
*sy engat nye, jgn risau ;p , tengok ah dah berAWAK2 plak ....
thanks for being my FRIEND :)
dah g blaja kedah nanty jgn lpekan aku taw!
keep in touch orait! hee .